Naar Zion

18 september 2014 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

18 september 2014

Nog één laatste blik op de casino's in Las Vegas en dan gaan we via beroemde Sign van Vegas naar Zion National Park in Utah waar we  weer een tijdsverschil van een uur (later) hebben. Bij het sign aangekomen staat er al een rij te wachten. We kijken het even aan en na gezien te hebben dat iedereen  3 á 4 foto's maakt besluiten we dat wij vanaf de zijkant er één maken en dat het dan goed is. In Utah zie je o.a voor het eerst echt de rode rotsen. Toch weer heel anders als wat we gezien hebben. In de supermarkt zien we allemaal home made maaltijden en dessert. We gokken erop dat we een magnetron/kookplaat hebben. Van de Mw. achter de counter mogen we alledrie de desserts klein beetje proeven. Mijn voorkeur gaat uit naar de homemade Rocky Road. Heerlijk chocola. Erwin vindt de homemade Frog eye salad lekker meer yoghurt achtig. Beide dan maar wat van meenemen. Als we de wijn zoeken blijkt dat hier in Utah niet in de supermarkt verkocht mag worden maar in een liquor store. De jongen verteld dat we er één in Springdale tegen komen. Wij kunnen deze niet vinden dan maar geen wijn vanavond. In ons hotel de Majestic View hebben we een zwembad en aangezien we beide na twee dagen Las Vegas wel toe zijn aan rust gaan we heerlijk bij het zwembad liggen. Helaas geen magnetron dus het homemade eten bewaren we maar voor morgen. De dessert laten we natuurlijk niet staan dus die eten we heerlijk op op het balkon met uitzicht op het fantastische Zion gebergte. Het is voor het eerst sinds dagen dat we weer normaal buiten kunnen zitten zonder dat we denken pff wat is dit warm. Er zijn zojuist ook weer veel foto's van Death Valley en Las Vegas bijgevoegd !! Veel lees en kijkplezier.. en wij bedanken jullie voor alle leuke reacties die we via het blog en de whatsapp hebben ontvangen !!!!

1. Barbara:
    19 september 2014
    Prachtige pics en wat een mooie verhalen. Ik ben bij nu! Lees in het ziekenhuis al jullie mooie belevenissen en voel de zinderende hitte bij het zien van de foto's en het lezen van de tekst. Grappig is dat.

Heel veel plezier verder!!

Geniet van deze prachtige reis.

Grtz

Bar (en van Pieter, hoewel hij nu ff slaapt na het innemen van dormicum zo net voor de operatie). Voor hij in slaap viel heb ik de highlights met hem doorgesproken